Sales promotion

Sale promotion, nebo-li podpora prodeje, je efektivním nástrojem, který pomáhá zvýšit poptávku po produktech nebo službě. Úspěšně realizované sales promotion dokáže získat nové zákazníky nebo si udržet stávající klienty. Obvykle jde o krátkodobou i dlouhodobou akci, která míří na koncového spotřebitele.

Do kategorie sales promo patří events, roadshow, samplingy, merchandising, ochutnávky a spotřebitelské soutěže. Baví nás hledat netradiční řešení, která splní vaše očekávání a zároveň zajistí jasně změřitelné výsledky.

Sales promo

součástí každého projektu je

  • Sestavení tour plánu, poptání a zajištění lokací
  • Školení promotérů, supervize a koordinace hostesek
  • Návrh mechaniky a motivačního hodnocení pro hostesky/promotéry
  • Supervize a koordinace hostesek, kontrola v terénu
  • Logistika, skladování , reporting a fotodokumentace z akcí
  • Design a výroba kostýmů
  • Návrh kreativního konceptu, grafické práce, výroba veškerého instorového promo vybavení, POS, POP materiálů

Merchandising

pravidelný servis v maloobchodních prodejnách na území ČR

  • Garantujeme merchandising dle standardů – doplňování zboží podle planogramů, dodržení rotace, FIFO, čistota regálů, doplnění chybějících cedulek, kontrola trvanlivosti zboží.
  • Zajišťujeme realizace objednávek, monitoring skladovacích zásob
  • Druhotná umístění, instalace POS a regálů
  • Pravidelný reporting
  • Připravíme podrobný manuálu merchandisera
  • Zorganizujeme školení a nastartujeme doplňování – k dispozici máme velkou škálu vyškolených merchandiserů po celé ČR

Event, road shows

  • Návrhy a realizace propagačních a společenských akcí, meetingů apod.
  • Kreativní návrh konceptu včetně doprovodného programu: moderátoři, DJs, hostesky, modelky, hry, soutěže apod.
  • Návrhy lokality
  • Kompletní personální, technické a logistické zajišťění akce
  • Design a výroba kostýmů
  • Kompletní zajištění potřebné výbavy včetně potisku aut
  • Reporting a fotodokumentace

Spotřebitelské soutěže

Spotřebitelské soutěže patří k dlouhodobějším akcím sales promotion. Nejčastěji jde o sbírání či sestavování jednotlivých dílů ( obrázků, čísel, kódů apod.) umístěných přímo na produktu. Hlavní motivací účastnit se spotřebitelské soutěže jsou pro zákazníka výhry. Obvykle se výhry nějakým způsobem vážou k danému ročnímu období nebo danému produktu. Pro naše partnery pořádáme hlavně SMS soutěže. Vytvoříme celý scénář projektu dle velikosti kampaně.

  • Grafický návrh hlavního vizuálu kampaně dané soutěže
  • Mechanika soutěže – návrh správné mechaniky, herních pravidel a jejich právní kontrola
  • Podklady pro komunikace kampaně – soutěže na www stránkách
  • Aktivace služby a programování aplikace, vytvoření zpětných textů SM
  • Zajištění SMS brány, přístup k reportům, technická a personální podpora
  • Distribuce a zajištění cen výhercům – nákup včetně rozesílky + kontrola účtenek
  • Vyhodnocení soutěže
  • Grafické návrhy ostatních POS a POP materiálů (letáčky, plakáty, losy atd.)
  • Výroba doprovodných POS a POP materiálů
  • Soutěže realizujeme samostatně nebo v rámci většího projektu
Nová cesta 2063/38,
140 00 Praha 4 Krč
GrafikaDigitální a ofsetový tiskPOS materiályKašírované produktyPrezentačné systémySales promoReklamní předměty a textilPolepyReklamní kampaně a soutěžeWeb design